Selamlar kızlar bebeğim masallah çok usludur 10da yatar 8de kalkar beslenmesi vs iyidir dışarı çıkmak bile beni yormaz… ama hersey bi anda tepetaklak oldu, bebeğim 6 ay 25 günlük ama prematüre yani olması gereken ayı 5 ay 10 gün. Bu yüzden bazı gelişimsel özellikleri yada atakları 5 ayla uyumlu. Yaklaşık 4-5 gün önce gece kusarak uyandı ertesi gün hemen doktora götürdüm gelişimsel yada bogazı kulağı vs bir sorun yok turp gibi dedi sadece bagırsaklarında hareketlilik var dedi probiyotik verdi 2 gün sonra oğlum ishal oldu Buda okey daha önce yaşadık zaten bunları, ateş vs yok kusma yok. Ama oğlum aşırı huysuz hiç birşeyden mutlu olmuyor sürekli ağlıyor özellikle geceleri saat 5 gibi gözleri kapalı bi sağa dönüyor bir sola dönüyor eeee eeee diye bağırıp kendini uyutmaya çalışıyor ama kıvrım kıvrım kıvranıyor karnını ovuyorum yok, en son kalkıyor mama yiyor ve birden kıvranması duruyor yani sanki hiç kıvranan o değilmiş gibi keyfi yerine geliyor ama her sabah aynı şekilde kıvranarak uyanıyor. Bunların tüm sebebi diş olabilir mi, bide bağırmayı öğrenmiş bas bas bağırıyor ve uykuya direniyor 🥺