Kizlar nasilsiniz?Bebegimin vüücudu kizariyor akne felan degil pisikde degil ama pisige daha yakin sicakdan oluyor sanirim.Heegunde duş yapior ama sirti kizariyor,,karninda bezin izleri kaliyor.Vajinal bolgesinde biraz kziarma oluyor.Bepant3n kullaniyorm evet bir nebze geciriyir ama tam gecirmiyor.Musyela ve sudocream siparis verdim.Bakülim onlar kizarikliklaea iyi gelicekmi acaba.Sizler ne onerirsiniz?Boyle olan varmi bebegi?