Bugün adetim geçeli 4.gün dün yaptım bu testi böyle çıktı. Sanki ikinci çizgi var gibi mi ben mi psikolojik görüyorum bu sabahta erken gebelik testi yaptım ilk bakışta yok ama çok detaylı bakınca sanki onda da görünüyor gibi son adetim drn sonra korunmasız ilişki oldu eşimle ama yumurtlama gününde degildim. Bide bu çubuk testten yapıp negatif çıkan hamile olmayanlar ikinci çizgiyi silikte olsa gördünüz mü resmi yüklüyorum
