Sari- Tugce0142 bebeğinize iyi gelen şeyi yapmış olmanız en doğrusu olmuş bence 😍 damlalar sanıldığı kadar iyi değil benim şahsi görüşüm olarak 😇
Berfin4720 Tugce0142 bizde kullandık bebeğime çok iyi geliyordu 4 ay kullandık biz yani bence hala gazı vardır ondan huzursuz çünkü ne kullanırsanız kullanın tam anlamıyla bitmiyo gazları maalesef
Durukusum-10 Tugce0142 bizde de aynı şekilde oldu damladan kaynaklı bırakınca düzeldi. Nurse harveys deneyebilirsiniz çok memnun kalmıştık. Hem damla her bebeğe iyi gelmiyor bir kaç gün deneyerek gözlemleyin