Merhabalar kızım birkaç gün sonra üç aylık olacak Nisan sonu doğumlu. İlk iki ay kontrollerinde 750-800 gr civarı almıştı doktorumuz gayet sağlıklı hatta boyu uzun (61cm) demişti . En son 18 gün önce kontrole gitmiştik. Bu 18 günde kilo pek almadı gibi geldi dün sağlık ocağına gittim sadece 135 gr aldığını gördüm elbette tartı farkı azcık vardır ama az almış. Ebe hemşire sütün yağsız yada yetersiz olabilir mama içir günde 2-3 kere dedi . İlk doğduğunda sarılık yüzünden aptamil bitirdik bi kutu biberonla içirmiştik. 40 günlükken meme reddi yaşadık emzirme danışmanı biberonu kesinlikle kullanma dedi , emzirme öncesi ve sonrası tarttığında 40 gr emmiş çok iyi demişti sonra mama hiç kullanmadım . Şu an kafam çok karışık ne yapmalıyım ? Mamayı eds ile vermeye çalışsam anlayıp memeden soğur mu ? Biberonla denedim bu sabah vicdanım yüzünden ama onuda reddetti gibi oldu ağzında oynadı bıraktı 20 Cc anca içti . Çok üzülüyorum . Cumartesiye randevu aldık doktorumuza . Süt alerjisi belirtisi mi ki kakamız normal sadece gaz problemiz var emerken bazen . Yardımcı olup yazarsanız sevinirim