Kızlar bebeğim 7 aylık oldu biz 5 buçuk aylıkken başladık ek gıdaya doktorumuzun önerisiyle alerjik bir bebek olduğu ve alerji mamasını sürekli reddettiği için.Yumurta ceviz alerjisi var.Sebze çorbası yiyor kuzu kıyma yiyor irmikli meyve püreleri falan yapıyorum başka neler verebilirim güzel tarifleriniz var mı