3 aylık bebegim var emziriyorum sırtım ve belim tutulduğu için aile hekimi voltarenle birlikte bi pomad daha verdi kas gevşetici.. normalde tüm ilaçların prospektusunu okurum bunu okumayacağım tuttu ve aşağıda ki yazıyı gördüm şimdi.. aranızda hiç kullanan var mı delircem üzüntüden :(((
Voltaren pomad gebelikte özellikle 6 aylıktan sonra kullanılırsa annede ve doğmamış bebekte doğumsal kusurlara, emziriyorsanız emzirilen bebekte olumsuz etkilere yol açar. Hekiminize danışmadan kesinlikle kullanmayınız.