Kızlar bebeğim 1 yaşında yaklaşık 1 aydır bazen kuru bazen balgamlı öksürüyor. Doktorumuz ciğerlerinde bir şey yok dedi, aspinatura bitkisel şurup önerdi ilaç bitti geçmedi. Antibiyotik şurup içirdim geçmedi. 1 hafta sabah akşam tereyağ pekmez karışımı içirdim yine geçmedi. Düzenli burnunu açıyorum, uyurken hava veriyorum tıkanmaması için. Öneriniz var mı başka ne yapmalıyım? Şuan aşırı iştahsız ve az emiyor.