Hiç ama hiç birşey yemiyor oğlum normal de peynir yumurta yemeyen bir çocuktu zaten sabah kahvaltısı asla yok çorba sebze yerdi artık onları da yemiyor su ve formül mama dışında tek lokma yemiyor bütün gün sizler de durum ne doktora mı götürsem çok yoruldum