Kızlar cumartesi günü kan verdim muhtemelen üç haftalık falan diye düşünüyorum yarın doktora gideceğim ama böyle hani hamile kalmaya yakın adeta ağrısı gibi olur ama benim şu an öyle değilde büyük tuvaletin varmış gibi karnım ağrıyor bu normal mi bu da bir belirti mi sayılıyor