Bebeğim bugün tam 20 aylık oldu doldu 21. Aya adım attı benim peşimden gölgem gibi beni bir saniye bırakmıyor ayağa kalktığım an ağlıyor o üzülmesin diye hep yanında duruyorum yemeği reddediyor sadece mama içmek istemiyor bu dönemde sizin bebelerinizde öyle oldu mu bu dönemi en hafif ne şekilde atlatabilirim bilgisi olan var mi