5 buçuk aylık oldu ek gıdaya başladık gündüz uykularına da çok dikkat etmeye çalışıyorum (sık sık bölünüyor geri uyutuyorum) ama bebek genel olarak mızmız zaten yere koymam mümkün değil kucakta bile huysuz ağlıyor ilk oğlum da böyleydi geçeceğini biliyorum şükür ama sizin de böyle var mı sıkıntısı mı var diyorum ama doğduğundan beri böyle