Esrakayabasi1 41 Beta HCG ile öğrendim gebeliğimi. Her defasında bakıldığında yükselmesi sağlıklı ilerleyen bir gebelik olduğunu gösterir. Kese görünmeden her gebelikte dış gebelik riski vardır zaten moralinizi bozmayın. Ben sağlıkçıyim ona rağmen söylenen olumsuz şeyler beni de çok etkilemişti. Kendime eziyet etmişim. Çok erken öğrendiğim için, 2 günde bir kan verip değerin yükselip yükselmedigine bakman gerekiyor. Eğer düzenli bir artış varsa her şey yolundadir. Rahim duvarı kalınlaşması gebelige hazırlandığını gösterir rahmin. Bu değer 7-10 gün içinde 1000 kere gelir. 1000-1500 arası keseyi görürsünüz inşallah. Endişelenmeyin ☺️