11 aylık kızom bugün sabah 5 te bagırarak ağlayarak uyando çok korktum ne oldıgunu da anlamadım sarıldım öptüm Eözirdim öyle sakinleşti uyuya kaldı noldu da öyle oldun için içimi yiyor sabah alısverise giderken arabada kamyon yanından hızla geçince irkilmilti ondanmı etkilendi noldu anlamadım çok kötü oldum 😭