nibado sena2301 normalde 6. aydan önce başlanınca 4 doz deniyor ama farklı uygulamalar da var bilemedim ya 😔
Deletedmom_79 nibado bexero dediğinizden ötürü ayları yazdım pek umursamadınız anca 3. Ayda başladık nimenrixle herkese her aşı grubundan 3 doz yapılıyor.