Dilaraaa2131 Bebeğim şuan 9 aylık bizde 6 aydır biberon reddi var. Aventin alıştırma bardağını kullanıyorum. Onla mama bile içiyor
[silindi] Dilaraaa2131 yaa gerçekten mi inşallah bizimki de içer denemek istiyorum ama o kadar çok biberon harcadık ki bunu da tutmazsa diye korkuyordum teşekkür ederim
Dilaraaa2131 [silindi] bende öyle canım birsürü biberon ve mama değiştirdim hiçbiri olmadı. Bu avent Suluğun ucu biberon ucuna benzemiyor baya yassı değişik ondan hoşuna gitti inşallah senin bebişinde sever :)
Melis1706 Dilaraaa2131 aventin sulugundan icerken bazen bogulcak gibi oluyor tikaniyor.herseyimiz avent biberon emzik suluk ama o sanirim fazla geliyor akisi
Forum Aventin alıştırma bardağını denemiştik biz de bi dönem meme reddi biberon reddi olmuştu onunla içti sonra biberonun akışını değiştirince biberona geri döndü