Kızlar telefonum var ama bır yandanda i phone sevdam var oda değer kazanıyor diolar i phone 11 aldım kredi cekerek acaba cokmu fuzuli tekrar iptalmi etsem bilemedim yoksa alsam iyi olurmu çekimini çok seviyorum şimdi alma fırsatım var ilerde hiç olmucak