umutasafm kızlar oglum 2 ay 11 günlük uyurken birden sıçryor ağlıyor ama gözler kapalı sonra uyuyor bir daha aynı sıçrıyor ağlıyor seslensem de duymuyor uyandırmaya calstm ama nafile niye böyle oluyor
Zey66 umutasafm benım kızında 1.5 aylık bizdede oluyo çok normal kollarını kundaklayıp uyutursan bi sorun kalmaz rahat rahat uyur bebeğin