Dupduru19 Merhabalar, 30 haftalık hamileyim ama bebeğim ultrasonda ileride gösteriyor çalışıyorum normalde 32. Haftaya kadar çalışma durumumuz var. Kontrole gittiğimde ultrason değerim 32.hafta olarak görünürse rapor alabilir miyim?
Marmadal Dupduru19 o şekilde olmuyor. Bebek ileride görünse dahi yine son adet tarihine göre belirleniyor. Çünkü doğum da yine son adet tarihine göre oluyor. Benim oğlum hep 2 hafta önde gidiyordu ama doğum son adet tarihine göre 38+4′te oldu.
Marianne Dupduru19 gelişimiyle ilgili değil rapor tarihi. Ben 32 haftadan sonra hep uzattım, 38 haftada ayrıldım, bebek gelişimi de 2 hafta önde gidiyordu, 41 haftada doğum yaptım.
Dupduru19 Marianne doğrudur ben 32de ayrılmak istiyorum o yüzden. Peki devlet hastanesi rapor veriyor değil mi?
Dupduru19 kivircikannesi ayarlanabilirse çok iyi olur olmadı onu özelden bir doktorla yapmaya çalışayım Bi. Çok teşekkür ederim 🙏