Arkadaslar kizim 7 ay 9 gunluk biz 4 aylikken basladik ek gidyaa cunku mama icimi isteksizdi. Sabah kahvalti yapiyor ve 1 tabak yiyor oglem 12 de corba iciyor oda bir tabak saat 14 de yogurt yiyor yarim tas aksam 18 de 120 bazen 130 mama iciyor. 21.30 da yine mama iciyor 120 130 birde gece 4 de iciyor ama az iciyor icmek istemiyoe gunluk mamayi 300 cc ancak aliyor. Ya yeterli olur mu. Oyle bunaldim ki bu mama olayindan artik gercekten. Zorla icirmekten. 20 gunkukten beri boyleyiz ve bunaldim diyorum 300 cc yetmezmi acaba.