Fatmanur1998 Bebeğim 3 buçuk aylık.zayif doktor mama ver dedi ama bebeğim eski içtiği sma var icmiyor.doktor kusturmayn Aptamil ar alın dedi onu da içmiyor.acken deniyorum onu da içmiyor sadece beni emiyor benim sütüm de yetmiyor kilo alamiyor durumu yaşayıp çözüm bulan var mı
ledaanr Fatmanur1998 kendi sütünü yaglandircak şeyler ye tahin çok iyi gelio mutlaka dene ben öyle yaptım
glbhrx Fatmanur1998 kuru inciri kaynat 4-5 kilo tencerede iç süt nasıl oluyor. Mamayı da iyice aç bırak öle ver dene birde. Farklı markalar deneyebilirsin olmazsa.
Nida00 Fatmanur1998 biberonla mı veriyorsunuz eğer biberonla veriyorsanız biberonu da reddedebilir. Sütüm azaldığında benim bebeğim mamayı reddetmişti sürekli teklif ettim midesi falan bulanıyordu çok üzülüyodum sonra nolduysa başka bi biberon vardı tesadüfen onunla verdim içmişti canım
koyuncu2804- Hipp deneyebilirsiniz, benim bebeğim sma ve evolvia kabul etmemişti hipp ten çok memnunuz güzel de kilo aldırıyor. Benim sütüm yetmiyor emzirdikten sonra hala huysuz ve aranıyorsa mamasını veriyorum 🌺
koyuncu2804- Fatmanur1998 evet, sağlık ocağı mamayı ya kaşıkla yada siringayla vermemi söyledi ama hem boşa gidiyor hemde ağlamaya devam ediyor. Ondan dolayı lansinoh kullanıyorum meme reddi falan da yapmadı hala uykuya geçmeden önce mutlaka emer
balkidim Fatmanur1998 sabah öğle akşam zeytinyağı iç bir yemek kaşığı Bir de memeni emdikten sonra 5 CC 10 CC ne çıkarsa kaşıkla içsin son süt kilo yapar bir de protein ağırlıklı beslen son olarak pekmezli su yap gece yatarken onu iç bir çay bardağı içsen yeter
Burcay Fatmanur1998 öncelikle üzülme benimde 2 aylık kızım birkaç gündür doğru düzgün emmiyor sağıyorum içmiyor mama veriyorum içmemek için direniyor acaba sıcaklardan mı böyle oldu diye düşünüyorum mama olarak golden goat veriyorum dene istersen