Serap- vallahi şöyle söyleyeyim sizinle hemen hemen aynı şeyleri yaşadım sizinki kadar ağır değildi benimki ama doğumda kaslarımı ezdikleri için bebeğimi kucağımda çok zor uyutuyordum ya sallıyordum ya kucağımda uyutuyordum ya da memede doğal olarak belim ağrıdan kopuyordu. Düşünün doğumdan sonra haftalarca hareketsiz bir şekilde oturarak yattim.
5 ayakta olduktan sonra uyku eğitimi verdim ama kesinlikle öyle ağlatarak uykuyu öğretme, yalnız bırakarak çaresiz bırakarak gibi değil. Öyle olsa bebeğim ağlayarak uyur veya ağlayarak uyanır. Oysa kendi kendine oynayarak uyuyor ve gülerek uyanıyor. Evet her bebek farklı ama uyku eğitimi gerçekten çok önemli en azından yatağına koyduğunuzda kendi kendine uyuyor