Terlikgeliyor Emir_mom dün burda post açtım deprem mi olacak diye , linç yağdı . Demekki alakası varmış gökyüzü ile depremin. Gecmis olsun herkese
Emir_mom Terlikgeliyor Bağlantılı olabilir evet hepimize çok geçmiş olsun. Allah beterinden korusun 🙏🏻
O1Anne Terlikgeliyor evet ya dün gece görmüştüm postunuzu hatta içine sıkıntı girdi banada olcakmış gibi geldi sabahında deprem olduğunu öğrendim rabbim beterinden korusun
Emir_mom BeyCan_aks İyi çok şükür hissetmemişsiniz.Korku panik atak hali oluyor ne yazık ki yaşadıklarımızdan sonra 😢
Bebisannesi_51 Emir_mom evet hissedildi Niğde deyim ben baya baya salladı ve uzunda sürdü eşim eve gelmişti Allah’tan çok panik olmadım tek olsaydım baya panik olurdum. Rabbim beterinden korusun bir daha yaşatmasın İnşallah 🤲🏻