İkiz bebek annesiyim 9 aylıklar biri kız biri erkek mamayla besleniyorlar anne sütü almıyorlar ve ek gida veriyorum sebze püresi kasık mamasi ara sıra cici bebe hero baby kavanoz mamasi vs tabiki kendimde çorbalar yapıyorum yediriyorum ama kendim yogurt denedim yapamadım olmadı hazır yogurt veriyorum bende ama üzülüyorum kötü bir anne miyim 🥺