Evet olunuyormuş. 40’ımın çıkmasına 3 gün var dün adetimin 7. Günündeydim. Dikiş ağrılarım arttı, karnım şişti, normalde nasıl adet oluyorsam aynı şekilde oldum. İlerleyen günlerde dikiş ağrılarım azaldı, adet kanaması baya bi rahatlattı beni. Doktora sordum bu arada, olabiliyor kişiden kişiye değişiyor dedi. Gayet de normal bir şey diyormuşum gibi bakmıştı zaten. Gününü not almanı tavsiye ederim.