Kızlar dün akşam 20.00-20.30 civarları sütümü sağdım bekletmeden dolaba koydum, buzluğa değil dolabın alt kısmına. Bu sabah içirmek için benmari usulü ısıttım tam içireceğim sırada farkettim sütümün rengi mavi yeşil gibi bi renk çok koyu değil ama o mavimsi yeşilimsi renk belli ediyor kendini. Sizce sütüm bozulduğu için mi renk değiştirmiş? İçirmedim korktum belki bozuksa diye ama bilemedim