Önceden ocean kullanıyorduk , bu seferde Newvit denemek istedim. Eczanede olmadığı için internetten sipariş verdim d vitamini ile birlikte. Ama buz kalıbı vs olmadan yollamışlar bu sıcakta. Geldiğinde kaynardi vitaminler. Çocuğuma icirdigim gibi kusması bir oldu. Acaba bozulmuş olabilir mi ? Vitamin bozulur mu? Yoksa tadıyla alakalı olabilir mi ? Newvit kullananlar aydınlatırsa sevirinim.