Bilgilianne21 bebeğim emmiyor bıraktı 4 aylık şuan ama göğüslerindeki süt bitmiyor şiştikçe şişiyor koltuk altıma bile beze yaptı acıyor nasıl bitecek bu sütler kızım ne biberon ne meme emmiyor sağım yapınca da sütten kesenler sütünüzü nasıl yok ettiniz ya
momy_alya Bilgilianne21 canım 4. Ay atağı var ve bu dönemde ya meme ya mama reddi oluyor ama sen ısrarla vereceksin . Sakın kesme sütten sütünde var ne güzel . 1 haftaya kalmaz geçecek bu .
Gamze2601 Bilgilianne21 sıcak duş al kendi kendine süt akıyor zaten.Sagimida çok yapma sütü çoğaltıyor diyorlar.Bebegini de yatarak emzirmeyi dene belki öyle kabul eder .Ama zorlama da o aylarda meme reddi yaşanıyor.Ben gezerek yada yatırarak emzirdigimde biraz alıyordu.Alllah yardımcın olsun
Bilgilianne21 egee_momm ne yapabilirim elimde olmayan sebepler emmiyor yani ağlıyor mememe gelince istemiyor lütfen çözümü biliyorsanız söyler misiniz bu göğüslerim ne olucak şiştiler resmen ve içmiyor ağrı yapıyor nasıl bitecek bu süt
Nermindemirwl Bilgilianne21 siz sagin çok az o şişlik hafifleyene kadar ama hepsini değil rahatlamak için. Safece benimde 3. Ayda bıraktı ama 4 ay süt geldi az az geç kesiliyor
egee_momm Bilgilianne21 sağın dolaba koyun en azından göğüslerin rahatlar silikon göğüs ucu alıp onla emzirmeyi dene ayakta sakince hoplatarak emzirmeyi dene acıkınca bi şekilde tutar illaki aynı şeyi geçen hafta yaşadım pes etme sakın
Bilgilianne21 bebeğim küçük anne sütü almasını bende biliyorum benim için de zor bi süreç zaten bu konuda bişeyler söyleyip beni daha fazla üzmeyin lütfen sadece çözümü bilen yazarsa sevinirim
twogirlmom Bilgilianne21 sağım yapın dolaba koyun. Şuan meme reddi yaşıyorsunuz. Ben çok yaşadım zorlandim 6 ay gece nadiren içerlerdi kızlarım onun haricinde hep sağım yapıp dondurucuya attım ısıtıp biberonla verdim ki anne sütünü alsın sütüm kesilmesin diye. 6. Ayda sağım yapamayacak bir yerdeydim sürekli meme verdim şuan emiyorlar3 ay olduğu. O yüzden biraz sabir hemen vazgeçmeyin. O süt bebeğinize şifa. Özellikle yatırmak istediğinizde gece açıklığında verin ki alissin memeye
[silindi] Bilgilianne21 sagim yap canim dondurucuya at en azindan ek gidalarina katarsin anne sutu almis olur o sekilde
nazlii1_ Bilgilianne21 acıkmasını da bekleyebilirsiniz bizde 4 aylığız bazen meme verirken ağlıyo kasıyo kendini sakinleştirip oyun oynuyoruz sonra acikip emiyo