shrhyt çok geçmiş olsun Allah başka dert vermesin inşallah sizi çok iyi anlıyorum benimde sesime dışarıdan hemşire gelmişti sizin piş piş yapmanızı duydum çok aşırı streslisiniz şuan bebeğinizi bu şekilde sakinleştiremezsiniz demişti Allah razı olsun diyorum çünkü sakinleştirmeme okadar çok yardımcı oldu ki gerçekten çok kötü olmuştum yavrumu öyle görünce öyle bir ağlamak ki elini komple ağzına sokuyordu canımın içi yani nasıl desem çocuk sanki kendini paralıyordu hani büyük insan gibi hiç gözümün önünden gitmiyor vallah