Mrysmg Yakın zamanda bel mr çektiren var mı ne kadar ödediniz? Bel fıtığım var yıllardır ve ağrısı çekilmiyor 1.5 ay sonraya veriyor devlet randevuyu. Makul ise özelde çektirmeyi düşünüyorum