hanımlar iyi geceler, uyanık olanlar varsa başından geçen yada bilen diye soruyorum, ağzımın içinde üç haftaya yakın olacak bir yara çıktı yanakta bir şiş beyaz gibi de ama ömrü hayatımda ilk defa böyle birşey oldu, oğlumun tuvalet eğitimi döneminde çok yoruldum ve eşimle de çok stresli geçirdik belki de o etkiledi diye düşünüyorum öyle böyle bir acı değil ağzımı açıp oğluma seslenemiyorum resmen sanki orası yırtılıyor gibi oluyor, akabinde de çene altında bir bezelye gibi şişlik orada da bastırınca bir acıma oluyor, doktora gittim elbette aft dedi ama geçiren var mı bu kadar uzun sürmesi normal mi canım çok acıyor tam geçecek diye seviniyorum bir de yanlışlıkla ısırmışım ilk zamanlar bilmeden orayı bir delik oluşmuş orayı her yemekten sonra temizlemek gerekiyor, bir kez denedim kanadı ondan sonra çene altım direk ağrımaya başladı. Ne yapsam hangi bölüme gitsem bilemedim, kendi şehrimde doktorlar tatile çıkmış bir de üstüne..