Baharr_06 bende cok mama degistirdim gazdan dolayi tabiki aptamilden aptamil comformile gectim onu icti onuda kusma yasadigi icin aptamil comformile gecmistim ouda sorna begenmedi sonra bebelac gold denedim sevmedi icmedi bebehim oldugu gibi attim sma comfort gaz mamasi aldim o ane sutune en yakin mama idi icti fakat kabizlik ayaklarini karnina cekme devam etti hip combatic aldim onuda biraz icti sonra zor bitirdi mamayi en son sma optripo onda kaldim baya uzun sure kulandi fakat 5 ay onuda agzindan geri ciakrdi hadi dedim en son keci mamasi alayim 6 ayda golden goat aldim onu hemen icti sevdi baya fakat vucudu bayramda mama bitimine yakin kirmizi taneler cogalfi biraktim gecti sanriim agir geldi bebegimr zTen kilosu fazla normale gore biraktik tekrar sma cormfort aluruz simdi ek gida sureci basladi ane sutu mama ek gida tadimlar basladi bole ilerliuruz biraz uzun oldu canim 😀