Kusura bakmayın internette saatlerdir araştırıyorum ama içimi rahatlatacak ve ya dikkat etmem gereken nelerdire dair hiç bir şey bulamadım. Sabah çok sancım vardı. Annem eskiden bu ilaç sana çok iyi geliyordu deyip ilacı içmemi söyledi, bende boş bulunup içtim. Hatta üstüne çocuğumu(3ay 8günlük) emzirdim 2 defa. Sonrasında biraz sancım geçince aklım başıma geldi ve ben ne yaptım dedim. Acaba bu ilaçın bebeğin üstünde bir etkisi olmuş mudur? Ve ya oğlumda gözlemlemem gereken bir şey var mı? Allahım korusun bir etki olsaydı şimdiye kadar etkisini görür müydük? Ne bilim işte içimi rahatlatacak ne olursa. Şimdiden hepinize çoook teşekkür ederim.