Nurannee- Joie mimzy snacker mı? Kanz bistro mu???? Çok kararsızım kullananlardan yorum alabilir miyim? 😂🫶🏻
AviL06 Nurannee- ben prego aldım. Yazdığınız 3 markaya da baktım benim aldığım tarzda mama sandalyeleri ama ben memnun kalmadım. Sebebi de kızım oturduğunda masasının çok kaba olmasından dolayı kolları havada kalıyordu. Masası bebeğinizin kollarının altında kalması gerekiyor. Bir süre masasını kullanmadan elimde veriyordum ek gıdayı. Blw yapamaz rahat hareket edemez. Alırsanız çocuğunuzu bir oturtun ne demek istediğimi anlarsınız ☺️ sonradan e bebekte klasik bir mama sandalyesi aldım şimdi memnunum 😅 bu baktığınız mama sandalyeleri daha çok 1-2 yaş kullanabilir diye düşünüyorum 🌹
Doasmom Kerem_mom size üzücü bir haberim var: ikea artık ucuz değil😂 o fiyata bir çok fonksiyonlu, konforlu sandalye var ama tabii kullanım açısından ikea daha pratik görünüyor.
Lunaaaaa Ben e bebekten aldım 300₺ ye, hem çok uygun hem tasarımı çok hoşuma gitti, ikea muadili denilebilir, içine de bi minder aldım tamamdır, ilk o pahalı mama sandalyelerinden alacaktım da sonra düşündüm çok gereksiz bi sandalyeye binler vermek
Mnpd Lunaaaaa ayy valla bizde öyle bize hediye pierre cardin gelmişti kurduk eşimin ayağı takıldı mama sandalyesi kırıldı gittik baby pluz star olması lazım 299 tl aldık çok güzel pratik tertemiz
Kerem_mom Doasmom 400 e falan almıştım ama eminim yine daha uygundur bir çoğuna göre . Bin liralar vermek bir sandalyeye mantıklı gelmiyor bana pek 😀 ikea pratik olduğu içinde güzel tavsiye ederim 😍şuanda da 569 tl imiş baktım şimdi
yagmurkokusu_ İkea antilop kullanıyorum. Ekstra portatif katlanabilir kullanıyorum. Saatlerce oturtmadığım için bunları tercih ettim.
Doasmom Kerem_mom aaa ben trendyolda 2500₺ gördüm, bir sürü yorumda vardı insanlar alıyorsa yakındır fiyatlar dedim 😂😂😂 ikeaya baktım şimdi cidden öyleymiş. Çok pardon😀😀