Muge1 Merhaba anneler az önce uykumdan uyandırmak sol kol uyuşması ve sol kol hissizliği yaşadım. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı çok korktum son günler de yaşadıklarımdan dolayı üzüntüden dolayı mı oldu bilmiyorum sinir stresten mi bilmiyorum çok korkuyorum 😢
Emine003 Muge1 Benimde sol bacagima çok kötü oldu az önce canım ya post açtım bende çok garipti yürüyemedim bi ara sana da çok geçmiş olsun canım belki üstüne yatmış olabilirsin belki de sinirden stresten olabilir
Miraay Muge1 merhaba aynı şeyi dün gece ben yaşadım sol tarafıma yatmıştım ama hep yatıyorum anlamadım uyandım sol dirsek altından bileğe kadar olan kısım uyuşuktu sizde nasıl, sonra yavaş yavaş düzeldi ama sanki bi keçeleşme gibi bir şey var
Ucansupurge Muge1 Yatış pozisyonu, yastık yüksekliği vs etkiliyor olabilir. Boynunuz ters pozisyonda kalıyorsa sinirler sıkışıyor oda uyuşma yapıyor olabilir
Muge1 Deletedmom_68 gece uykudan uyandım hissedemedim kolumu şimdi geçer gibi oldu ama tam değil tansiyonumu ölçtü eşim normaldi ama internete bakınca birçok kötü şey yazıyordu korktum . Gündüz kuru fasülye yedim onla da ilgisi olabilir mi eşime de dokunmuş midem de ekşidi . Kolumu hissedemeyince korktum kötülendim kalp krizi mi diye bilmiyorum korkuyorum 😢
Muge1 Emine003 çok sağol canım inşallah geçicidir Rabbim şifa versin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 sol kol korkutuyor beni hele gece uyandırması ekstra korku verdi
Emine003 Muge1 Olabilir canım stres yaptığın vs biseyler olduysa dediğim gibi yada üstüne yattıysan ondan da olabilir canım
Muge1 Emine003 senin nasıl geçti mi canım benim hala kolda var geceki gibi değil ama , sırtım ağrıyor hala
Emine003 Muge1 Benim bacağım da ağrı varda canım hem menisküs yırtığı hemde kıkırdaklar bitmiş demişti doktor biraz ayakta kalınca ağrıyo hemen ama o hissizlik bir daha olmadı canım Rabbim gerçekten korusun yürüyememek bacağını hissedememek çok kötüydü çok korktum ama bidaha olmadı canım sende bi doktora görün canım istersen devam ederse
Muge1 Emine003 çok geçmiş olsun 🙏 ben gergin bir gün de geçirmiştim sanırım o da tetikledi . Şu kafama takma huyumu yenemiyorum aslında tüm mesele bu .
Muge1 Miraay merhaba gece olmuştu uyuşma gündüzse kardiyolojiye göründüm çünkü sırtımda da bir ağrı belirdi ve telaş yaptım kalbim kötüleşmişti . Doktor ekg çekti kalp damarıma baktı bir sorun olmadığını söyledi . Kasını yırtmış da olabilirsin sırtının dedi çünkü önceki gün denize gitmiştim. El uyuşmasın da üstüne yattım diye düşündüm . Şimdi bir kalıntı var uyuşmadan dolayı ama ilk hali gibi değil çok şükür. Bir de stres acayip vardı o gün ona da yordum ben . İnşallah sizinki de geçmiştir 🙏
Emine003 Muge1 Kesinlikle bende canım sinirlendiriyolar insanı lüzumsuz insanlar ondan sonra işte oramizdan buramizdan çıkıyo maalesef aslında kimseyi takmamak lazım
Emine003 Muge1 tabi git canım benimde yakındır bu gereksizler böyle devam ederse Rabbim sabır versin bize 🤲🏻
Muge1 Ucansupurge evet olabilir aslında ama uykudan uyandırması epey korkutmuştu beni kalkınca psikolojik de etkilendim korktum