simsimum Kardeşim egzamadan çok çekti senelerce. En son gittiği doktor alerji testi yapmış ve elmaya alerjisi çıktı. Her gün bir elma yerdim diyor, şimdi yemiyor ve egzaması geçmiş. Eğer geçmiyorsa bir de alerji testi yaptırın isterseniz. İlaçlar o an etki etse bile tamamen geçirmiyor maalesef. Geçmiş olsun