Busranehirmila Aselmuhammed ürtikere de benzettim ben diğer söylenenler hariç. Ürtiker de alerjik reaksiyon kaynaklı olur ve eğer tedavi edilmezse ilerler zor geçer. Bence siz bi çocuk doktoruna görürün 1 hafta uzun bir süre
Aselmuhammed Kızlar bu alerji mi siZce isilik olduğunu söyleyenler var ama bence değil yarın randevum var götürücem doktora ama uyuyamıyorum bilgisi olan var mı
Aselmuhammed alintugce34 çok huzursuz ne yapacağımı bilmiyorum geçip tekrar tekrar çıkması beni çok pimpirik yaptı yaklaşık bir haftadır böyle