Merhaba herkese,
Oğlum 35+5 te dünyaya geldi şu anda 4 ay 8 günlüğüz gündüzleri pek uyumuyoruz ama geceleri uyuyorduk şu son bir kaç gündür geceleri de uykumuz kaçtı sanırım çocikim uyandıktan sonra uykuya zor dönüyor çok ağlıyor çok üzülüyorum. Emzikle uyutuyorum düşünce ağlıypr ve çok sık düşürüyor. Çözümü olan varsa paylaşabilir mi?
Bu 4.ay atağı ne kadar sürüyor neler oluyor tecrübeli annelerimiz biraz bahsedebilirse çok memnun olurum. Bu jafta bir de çalışmaya başladım. Uykular önemli o yüzden