Annelerim merhaba..11 aylık oğlum 6 disimiz var ve bir süredir sürekli ısırıyor ilk başlar sadece ben ve babasıydı şimdi arkadaşın çocukları da dahil herkesi ısırıyor genelde sevindiginde ya da kizdiginda yapardı tepki vermiyorum oyun sanmasın diye ayy acıdi.off off gibi şeyler demiyorum ama dün havuzda çocuğun birisi oda küçük sürekli bize su attı annesi de bende yapma ileride oyna desekte yine yanımıza geldi ve beni kolumdan iki kere ısırdı canım çok yandı ama birşey yapamadım heryerim mor geziyorum. nasıl tepki vermeliyim unutur mu yoksa alışkanlık haline getirir mi endişeliyim tecrübesi olan varsa lütfen yardım edin…