Selamlaaar bebeğim 4400 doğdu ilk ay 4750 bu ay 5100 (2. Ay bitmesine 5 gün var) aldı. 52 cm boyu vardı 62 oldu. Gelişimi persantil tablosuna göre güzel ama yine de aklım takılıyor neden 800 500 gramlara ulaşamadı. İri bebek olarak doğdu bunu aranızda yaşayan var mı. Bir de sütün yaramıyor konusu her ne kadar bana saçma gelse de acaba dedim sütün yağlı kısmını mı alamıyor çünkü tazyikli sütüm var 55 gündür emzirme için kendimi yırttım. Yok meme ucu yok tazyik sorunu derken… neyse fikirleriniz benim için önemli..i