Kızım 5 aylık olacak mamayı hiç bilmez iki paket açtım mesela iki üç kez yaptım içmedi ama sütüm olduğunda lıkır lıkır içer .şimdi hava çok sıcak ve bez sayısı inanılmaz az .sutume baktım sagarak normal.si da veriyorum sürekli ek gıda daha yok zaten (5. Ayından tadimlara basliycak hemşire öyle dedi )arada mama versem diyorum zaten reddi yeni aştık aylardır uğraşıyorum meme reddiyle tam bitti dedim tekrar başladı mesela ama ayakta yatarak bı şekilde emiyor şuan .mamaya nasıl alıştıra bilirim tadını kesinlikle beğenmiyor almıyor .