4.5 aylık bebegım hep anne sütüyle besledım benegımı bu hafta bı mamaya başlama denemesı yaptık ama asla bebegım bıberon almıyor ağzına ve mamayı da ıstemıyor bugünde anıden sütüm çok azaldı ne yaptıysam bıberon la mama veremiyorum kaşıkla da zorla ağlaya ağlaya ıcıyor çok da ıcmıyor bu durumu yaşayan varmı sütğ aniden kesılen varmı 😔