Topisko sedaozan avize salonları na alınacak aslında ama begenmezlerse diye korkuyorum. Sonuçta herkesin kendi zevki. Ben hediye ettim diye de zoraki kullanmalarinj istemem. Aviz almam büyük ihtimal
Topisko Ogulluana fincan bana basit bir hediye gibi geliyordu. Ama fiyatlara bakınca hiçte basit değilmiş 😱😂
Topisko neolacaksimdi_ tablo daha önceden almıştım normal hediye olarak. Ama genede ona da bir bakarım 🥰 teşekkürler
Ececiiim Topisko bence ablanıza anlamlı kalıcı bir hediye alın. Ben anneme bulaşık makinesi almıştım yeni ev aldığında. Eski evinden getirmeyecek veya yenileyeceği herhangi birşey olabilir. Yeni evine uymayan halı vs bişey de olabilir
Topisko balmom ay onuda düşündüm biliyomusun. Ama ayıp mı olur düğün değil bişey değil dedim sonra. Hatıra kalıcak birşey mi alsam dedim. Bilmiyorum hâlâ kararsızım. Belkide çeyrek görürüm 🥰