Merhabalar 9 aylık bebeğim var. İki model beğendim biri yatış ve döner pozisyonlu diğeri büyük geniş rahat sade bir oto koltuğu. Yatış pozisyonlu veya dönerli çok avantaj mı öyle alsam ileri de içinde sıkılır küçük gelir siye düşünüyorum çocuğum biraz iri. Rahat etsin sıkılmasın diye düşünüyorum. Yatış pozisyonlular c şeklinde olduğu için biraz bana dar geliyor tecrübe yaşayanlar fikir verebilir mi