Hanımlar oğlum 3 aylık 4 gündür cişini yapmıyor anne sütüyle besleniyor. Bugün doktora götürdüm doktor idrar tahlili istedi zaten çişini yapmıyor diye götürdüm neden tahlil istiyo anlamadım? Saat 12.30 oldu bir gram bile yapmadı. Yarın tekrar götüreceğim o doktora yapmadığını tahlil veremediğimi söyleyeceğim.
Böyle birşey yaşayan var mı aranızda kıvranıyor oğlum çok huysuz 😭😭