asyaninannesi_01 Kızlar başım ağrıyordu kaynanam gülde idik paril falan yoktu dolerex içtim o yüzden ve reglım 3 gün gecikti haktan dolayı olmuş olabilir mi hamile olduğumu açıkçası düşünmüyorum test yapim mi yada
asyaninannesi_01 bencorapkadiniyim yaa anladım bide folbiol kullanamya basladim bu ay oda yapabiliyormuş teşekkürler