Melikehanim Bebeğim 6.5 aylık 10 gündür doğru dürüst emmiyor(gece emiyor gündüzleri emmiyor) kucağıma alınca kafasını geri itiyor emzirmeyeyim diye çok üzülüyorum. Göğsümde uyurdu onuda bıraktı. Yastıga koyup emziğini verince uyuyor. Bu neden olmuş olabilir
Deringoll Melikehanim bebeklerde atak dönemi,diş çıkarma vs sebeplerden olabilir benim bebeğimde de dönem dönem oluyordu mastit olucaktım nerdeyse ama stres yapmamaya çalışın ve sık sık emzirmeyi sunun bebeğinize geçer emin olun 🥰
yagmurkarabey Melikehanim diş kaşıyıcı veya meyve emzikleri var içine cok soguk olmamasi sartiyla karpuz falan koyabilirsin rahatlatır 😊 ben oğluma öyle yapıyordum 😂 benim oğlum da o donemler emmiyordu atak dönemi falan dediler o şekilde geçirdim sallardim artık başka çare yoktu uykuya dalacagi zaman verirdim meme unutmaması için yaptım.