efemom Oğlum sünnet olalı çok oldu onunla ilgisi olmadığını düşünüyorum bugün banyo yaptırırken pipisini sıyırdığımız da resmen kan oturmuş gibiydi idrarında falan bişey yok ama tedirgin oldum başına gelen varmı acaba
Kitapsever efemom evet bizim de olmuştu sünnet olalı baya olmuştu ben de korkmuştum ama takip ettim bi süre, geçti birkaç gün sonra
efemom Kitapsever yarın götürücem olmadı baya kanlı gibi çünkü ama acısa ağlardı galiba hiç huysuzlanmadı yorumunuz için teşekkür ederim