witcher Kendi köpeği ıssırmış kuduzmuş 4 doz aşısını da tam yaptırmış ona rağmen kuduzdan ölmüş adam ya çok üzüldüm. Bundan sonra parkta bahçede asla yaklaştırmam hiç bir köpeğin kedinin yanına kızımı asla aşı %100 korumuyor demekki
AngelMotherr witcher oha salak eşime okuttum şuan Oğlum yaklaşıyor sevdiriyor aslaaaaaaaaaa allahim sen koru ya
Deletedmom104 witcher kız benim kocam küçükken köpeği ısırmış ya benim oğlanda doğduğunda aynısını yaparsa maazallah
witcher Bssraa2 Evet ne olur ne olmaz ya kızımda çok sevmek istiyor kedi köpek hemen peşinden koşuyor nasıl tutarım bilmiyorum. Artık bu çağda kuduzdan ölen insan olmadı da ne acı
witcher AngelMotherr Ay benim eşimde öyle ben sinir krizi geçiriyorum resmen yaklaştırma sevdirme diye beni dinlemiyor asla kızı da kendin gibi yapma diyor. ( ben köpekleri çok severdim hatta 4 sene baktım sonra çalındı. Neyse 4 sene önce de bir tane sokak köpeği saldırdı bana üzerime felan atladı ama ıssırmadı sadece tırnakları geçti işte koluma bacağıma ıssırmal istemedi ztn elimde poşet vardı mama felan sandı büyük ihtimal o zaman cok korkmuştum o günden beri sokak köpeklerinden hep uzak dururum napacakları belli olmuyor çünkü
witcher Deletedmom104 kız benim kızım da köpeğin gırtlagına elini sokuyor o kadar psikopatça seviyor düşün 😅
a-bukemm witcher rüyanızda bile köpek ısırsa gidin aşısını olun . O kadar tehlikelidir bu kuduz. Allah düşmanıma vermesin
witcher a-bukemm Canım aşı olmuş adam zaten yine de hastalanmış ve vefat. Aşı %100 korumuyor demek ki aşıya güvenmemek lazım demk ki
Deletedmom104 witcher niye kız yani olası her tehlikeden koruma amaçlı imkansız zaten kimse gelmesin üstüme çok sıcak 😅
Pnarrrizgua Arkadadlar twitterda takip edin. Kuduzdan ölen çok çocuk var artık. Malum sokak köpeklerini toplamıyorlar. Ben bebeğime hiç yaklaşyırmıyorum. Bugün doğuda bir yerde de yaşlı bir amcayı sokak köpekleri parcalamıs.