Of aynı dueumdayım 10 gündür bezi attık çişi hemen kavradı maşallah kaçırmıyor ama söylemiyor da ben kendim götürüp yaptırıyorum. Yemeklerden yarım saat sonra kaka için tuvalete gidelim gel diyorum hayır yok diyor götürüyorum 5sn oturup kalkıyor kakasını dha hiç tuvalete yapmadı bile bile boxerına yapıyor napıcaz böyle bilmiyorum